Compromís va demanar tota la informació relacionada amb la licitació feta per l’Ajuntament al juliol de 2017 i que permet instal·lar una terrassa-cafeteria al parc de la Mar, situat conjuntament a la pista de patinatge. Després d’analitzar els documents, Raül Borràs es va posar en contacte amb els veïns de la zona per explicar-los com havia anat el procediment i totes les característiques tècniques que presentava la licitació. Posteriorment, al ple ordinari del mes d’abril, la coalició va presentar una bateria de preguntes a l’alcalde de Moncofa sobre aquest tema en les quals també s’arreplegaven dubtes del veïns.

Després de tots aquests passos, des de Compromís rebutgem la licitació d’aquest espai públic per a l’ús que li ha donat l’equip de govern del PP. En aquest sentit, Borràs ha criticat a manera d’actuar de l’equip de govern perquè “en cap moment s’ha consultat ni als veïns, ni als partits en l’oposició que som majoritaris, en una licitació que durarà 10 anys (5+5) i que ha creat crea un malestar gran entre els veïns, comerços i famílies amb xiquets usuaris del parc infantil”.

El regidor de Compromís creu que encara hi ha espai per les reunions entre les parts i assegura que “l’alcalde hauria de rebre els veïns i dialogar”. En aquesta línia, Raül Borràs ha indicat que hi ha més de 200 firmes arreplegades en contra d’aquesta licitació, per això considera que “l’alcalde hauria de reunir-se amb la persona que ha guanyat la licitació i plantejar-li la situació generada”.

L’edil ha afegit que “aquesta és manera d’actuar del Partit Popular: no convoca la junta de portaveus per tractar aquests temes o projectes tan importants com l’IES Palafangues. Finalment, Borràs ha indicat que «a pesar de la falta d’informació per part del PP, gràcies a la nostra faena de fiscalització ens hem assabentat que l’Ajuntament ha perdut dos juís i ha de pagar 80.000 euros en concepte d’indemnització»

————————

Compromís pide que se prioricen los usos lúdicos para niños en los los terrenos del antiguo camping de Moncofa

La coalición pidió toda la información relacionada con la licitación hecha por el Ayuntamiento en julio de 2017 y que permite instalar una terraza-cafetería en el parque del Mar situado conjuntamente en la pista de patinaje. Tras analizar los documentos, Raül Borrás se puso en contacto con los vecinos de la zona para explicarles cómo había ido el procedimiento y todas las características técnicas que presentaba la licitación. Posteriormente, en el pleno ordinario del mes de abril, Compromís presentó una batería de preguntas al alcalde de Moncofa sobre este tema en las que también se recogían dudas de los vecinos.

Tras todos estos pasos, desde la coalición rechazan la licitación de este espacio público para el uso que le ha dado el equipo de gobierno del PP. En este sentido, Borràs ha criticado a modo de actuar del equipo de gobierno porque “en ningún momento se ha consultado ni a los vecinos, ni a los partidos en la oposición que somos mayoritarios, en una licitación que durará 10 años ( 5 + 5) y que ha creado crea un malestar grande entre los vecinos, comercios y familias con niños usuarios del parque infantil “.

El concejal de Compromís cree que todavía hay espacio para las reuniones entre las partes y asegura que “el alcalde debería recibir a los vecinos y dialogar”. En esta línea, Raúl Borrás ha indicado que hay más de 200 firmas recogidas en contra de esta licitación, por lo que considera que “el alcalde debería reunirse con la persona que ha ganado la licitación y plantearle la situación generada”.


El edil ha añadido que “esta es manera de actuar del PP: no convoca la junta de portavoces para tratar estos temas o proyectos tan importantes como el IES Palafangues”. Finalmente, Borràs ha indicado que “a pesar de la falta de información por parte del PP, gracias a nuestra labor de fiscalización nos hemos enterado de que el Ayuntamiento ha perdido dos juicios y debe pagar 80.000 euros en concepto de indemnización”