Un total de 20 persones majors de 30 anys es beneficiaran del segon Taller d’ocupació que aconsegueix Moncofa en un sol any i en el qual s’invertiran un total de 521.284,05 euros, que ajudaran a pal·liar el problema de la desocupació en el municipi.

Els participants rebran salari durant un any i formació en jardineria (10 alumnes) i obra (10 alumnes). A més a més, es contractarà un director, un professor, un monitor i un auxiliar administratiu. Quant als treballs que desenvoluparà el mòdul de jardineria, continuaran amb el treball de l’anterior taller d’ocupació de condicionament de la zona recreativa del costat del riu Belcaire en la zona del Belcaire nord i connectar-la amb el Sender Blau, per a potenciar turísticament la zona. Per la seua banda, el mòdul d’obra reformarà, condicionarà i modernitzarà l’antic edifici de la Cambra Agrària perquè puga ser destinat a un xicotet museu en la població.

Cal recordar que per a poder ser seleccionat per a ser contractat en el taller d’ocupació és necessari ser major de 30 anys i estar inscrit com a demandant d’ocupació en el Servef abans del 24 d’octubre.

————-

Un total de 20 personas mayores de 30 años se beneficiarán del segundo Taller de Empleo que consigue Moncofa en un solo año y en el que se invertirán un total de 521.284,05 euros, que ayudarán a paliar el problema del desempleo en el municipio.

Los participantes recibirán salario durante un año y formación en jardinería (10 alumnos) y albañilería (10 alumnos). Además se contratará a un director, un profesor, un monitor y un auxiliar administrativo. En cuanto a los trabajos que desarrollará el módulo de jardinería, continuarán con el trabajo del anterior taller de empleo de acondicionamiento de la zona recreativa junto al río Belcaire en la zona del Belcaire norte y conectarla con el Sendero Azul, para potenciar turísticamente la zona. Por su parte el módulo de albañilería reformará, acondicionara y modernizará el antiguo edifico de la Cámara Agraria para que pueda ser destinado a un pequeño museo en la población.

Hay que recordar que para poder ser seleccionado para ser contratado en el taller de empleo es necesario ser mayor de 30 años y estar inscrito como demandante de empleo en el Servef antes del 24 de octubre.